torsdag 22. januar 2009

Litt nytt....


Denne laget jeg til skissekonkurransen, uke 3 på scrapbookexpress. Og jammen vant jeg ikke denne uka også, med knappest mulig margin.
Bildene er fra en av førjulstidas faste tradisjoner... Julenissens hemmelige verden i Kongeparken. Dette er en type bilder jeg synes er skrekkelig vanskelig å scrappe, de er rotete og med masse farger. Nå laget jeg dem om til svart-hvitt og har da klart å scrappe en side til hver av jentene. Den andre skal jeg ha med i en annen konkuranse så den kan jeg ikke vise frem enda.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Stilig Irene! Veldig lurt å gjøre dem om til sort hvitt. Tror jammen jeg må prøve det jeg også. Våre bilder fra i år er hovedsaklig fra toget, så det er veldig grønt, gult, rødt og svart. Vel, hjelper vel ikke med det svarte da :fnis: Du er flink til å ikke bare scrappe blinkskuddene ;-)

Wenche sa...

Denne var flott altså. Gratulerer med seieren

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med seieren!!! Flott LO:)

linn kr/sykepleier sa...

Nostalgisk og flott.
Gjennomført i fargevalg og pynt.
Flott bildeserie. :D