mandag 19. januar 2009

Award

Jeg har fått en avard fra Ellen Karin. Tusen takk! Det var kjempekoselig og det varmer virkelig å se at noen legger merke til lille meg i den store scrappeverdenen.

Her er reglene for denne Awarden

Her er reglene for denne awarden:
1. Link til den du har fått den i fra på bloggen din.
2. Send den videre til 5 nye bloggere.
3. Lag en link i bloggen din til de 5 du sender den videre til.
4. Legg igjen en liten hilsen i bloggene til de fem om at de har mottat en award fra deg.
5. Skriv ned 5 ting du er avhengig av.

Jeg skulle gjerne sendt avarden videre til veldig mange flere enn 5, men de jeg sender Awarden videre til 5 damer som på hver sin måte innspirerer meg i scrappingen og som deler sine flotte kreasjoner i bloggene sine. Takk for at derer gjør det! De 5 er

Hanna
Anne
Catrine
Linda
Vibeke


Så de 5 tingene jeg er avhengig av.... hmm, først og fremst barne mine og mannen min, scrappingen, middag (et varmt måltid hver dag) og (jeg skammer meg litt når jeg skriver dette, men) PCen min....

2 kommentarer:

Hanna sa...

Så kjekt med award! Tusen takk!

Hanna sa...

Back at ya ;-) Det er sikkert ikke meningen at jeg skal sende den tilbake, men jeg måtte jo bare det. Jeg får jo så mye inspirasjon fra deg :-)