torsdag 31. mai 2007

Litt nytt



Uff jeg er visst en ganske dårlig blogger. Tenker liksom at jeg må ha et bilde eller en LO og vise frem for å lage et innlegg. Har egentlig scrappet endel i det siste, men kan ikke vise frem noe av det foreløpig. Har et lite kort jeg laget til min niese som ble 7 år for noen dager siden da. Og hvis noen måtte være i tvil så har jeg vært på kurs med Stempelgal og er veldig inspirert av hennes stil for tiden
Ellers har jeg laget noen LOer til konkuranser, et par som jeg har sendt inn til Scrappeblader...
I dag ble forresten resultatene fra første runde i NM (http://www.kortscrapnm.no/finalister.htm) lagt ut også og jeg kom videre til semifinalen... JIPPI!!!! Desverre rakk jeg ikke å scanne bidragene mins før jeg leverte dem så dem får jeg ikke vist frem før utpå høsten engang.




3 kommentarer:

Trude Julie sa...

Så kult kort! Gratulerer med semifinaleplassen i NM :)

Hilde sa...

hei!

Så flott kort du har laget da, liker det!! nydelige farger og motiv!!!
Håper jeg skal få til en tur til Stavanger igjen i løpet av sommeren jeg.... og da må en av dere skaffe meg kart, så jeg får besøkt alle scrappebutikkene i nærheten...hihi

God helg!!

Hilde sa...

og, jeg glemte......gratulerer med semifinaleplassen!!!