fredag 27. mars 2009

Bella Bella

Papirene i Bella bella serien fra MME er bare helt nydelig og nå har jeg lekt meg litt med noen av dem og laget denne LOen.

Materialliste:

Det bakerste rosa arket: MME, Bella Bella, Bella Rose Paper. Arket med ramme: MME, Bella Bella, French Boutique Paper ( jeg har kuttet vekk det som var utenfor ramma for å bruke Bella Rose arket som bakgrunn, kantene er rufset til ved å bruke edge scraper og sverte med stempelpute). Utklipt blomsterpynt i hjørnet og gul og hvit utklipt sommerfugl er fra: MME, Bella Bella, Papillion Paper. Den utklipte Journalingspoten med fugl er fra: MME, Bella Bella, Paradise Paper. Stor hvit blomst og de hvite stråene: Prima Wild Wood Flowers, Mushroom. Stror glitrende sommerfugl: Prima Fluttering butterflies. Blonde: Prima Lace ribbon: Denne har jeg svertet litt med stempelpute for å få litt varmere farge. Bånd: Fra 7Gypsies. Rosa sommerfugler. Fra Making Memoris: Embellishment box Flower Patch . Thickers fra American Craft: Playroom Felt. Making Memories Tiny alphabet Brown Ledger


5 kommentarer:

Hege sa...

Så nydelig den var! Liker også veldig godt disse arkene, virkelig lekre! Du har fått med mange fine detaljer på LOen.

Ha en fortsatt fin dag!

Anne sa...

Denne var lekker Irene! Nå fikk jeg jammen meg litt ideer om hvordan bruke disse arkene. Lekker pynting og en liten ekstra piff med sommerfuglen.

Gunn Marit sa...

Så lekker LO du har laget Irene, utolig mye lekkert i bloggen din! Kjekt at du likte deg på kurset, du kunne jo ganske mye fra før, håper det blitt nye tips i allefall!!

Siv Anne sa...

Nydelig og nostalgisk LO

linn kr/sykepleier sa...

Denne var jammen meg nydelig. Helt utrolig. Gjennomført og forseggjort. Fantastisk. :D