torsdag 12. februar 2009

Mesterscrappen


I februar og litt uti mars er det Mesterscrappen inne på Scrapping.no
Vi konkurarer først fylkesvis og den som er best etter 6 oppgaver går videre til finalen. I Rogaland er det jo en haug med gode scrappere så det er en tøff gruppe.
Nå er vi ferdige med 2 oppgaver- den første var en skisseoppgave. Skissen var laget av chris greiser og jeg digget den, så jeg kommer garantert til å bruke flere skisser derifra.
Den andre oppgaven var en annonse som vi skulle la oss inspirere av. Jeg lagde en LO med to stolte storesøstre som holder lillesøster for første gang. Denne runden var jeg så heldig å vinne med, noe jeg er veldig stolt og glad over.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Nydelige LO'er du har laget her Irene! Du er så flink, jeg liker så godt stilen din! Gleder meg til å scrappe med deg på lørdag *klem*

linn kr/sykepleier sa...

Synes du har så flott scrappestil.
Vakre og gjennomførte LOer med skjønne detaljer. :D