fredag 9. januar 2009

Scrapping the Music- på norsk_ Utfordring # 1




Den første utfordringssangen på Scrapping the Music-på norsk er Jokke og Valentinerne sin Her kommer vintern. Tittelen på LOen skal være en setning, strofe eller et ord fra sangen. For meg var dette en sang det var lett og vli inspirert av og jeg kunne brukt ganske mange av strofene i den til overskrift på LOen min. Valget falt på "Ventetida er over", rett og slett fordi jeg hadde lyst til å scrappe nyfødtbildene av minstemor.

9 kommentarer:

May-Britt sa...

Så flott LO du har laget.Likte veldig godt fargene du har brukt;-)

Ellen Karin sa...

Den var nydelig, med masse flotte detaljer! Og så skjønn lita jente. :)

Takk for at du deltar. Så bra at du ble inspirert av utfordringen vår. Håper vi ser flere bidrag fra din hånd.

Klem, Ellen Karin
STM - på norsk

Asil sa...

N y d e l i g !!!

Vakre farger, vakker pynt, vakkert oppsett, vakkert barn!

Åh, ble helt babysjuk her!!

Vibeke sa...

Denne var nydelig!! Flott nyfødt LO!!:)

Flott at vi klarte å inspirere deg - håper det fortsetter:)

Vibeke
STM - på norsk:)

ninabakke sa...

Nydelig :)

Hanna sa...

Nydelig, Irene!

Anne sa...

Så nydelig denne var Irene. Her var det mange flotte detaljer og så er det jo så fint med svart/hvitt bilder til rosa.

Ønsker deg en videre god helg

Gro aka emrille sa...

Åh... Fantastisk nydelig!
Veldig fint med svart-hvitt bilder til fargene du har valgt. Og masse flotte detaljer!

Takk for at du deltar og bidrar til bloggen vår:) Gleder meg til å se flere bidrag fra deg:)

linn kr/sykepleier sa...

JEG DÅNER! :O