tirsdag 6. januar 2009

Årets Designer uke 2


Årets Designer er en konkuranse/utfordring som går over hele året inne på http://www.scrapbookexpress.no/ Hver mandag legges det ut en oppgave som skal scrappes i løpet av uken. Man må levere minst to hver mnd. En mnd kan man ta ferie og ikke levere.

Jeg var med i fjor også men da satte sommerferie og fødsel en stopper, så jeg fikk ikke fullført. Jeg prøver meg igjen i år og håper jeg klarer å fullføre. Uansett er det en fin måte og få scrappet litt på. Utfordringene pleier å være veldig fine. Denne uken var utfordringen å scrappe en LO med klammer. LOen jeg har scrappet, fant jeg knapt halvferdig da jeg ryddet før jul. Nå er jeg ganske stolt av meg selv for at jeg har gjort den ferdig.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Så flott, Irene! Takk for idag forresten, det var kjempekoselig :-)

Hege sa...

Så herlig LO!!! Fint med hvitt og rødt og at du har brukt "poststæsj". Passet godt til temaet!