søndag 15. juni 2008

Det blomstrer

Denne LOen har jeg laget til utfordringen fra 3ndyPapir på http://scrappedugnad.blogspot.com/.

Utfordringen besto i å lage en LO med minst 7 fokjellige måter å bruke blomster på- 3 av blomstene skulle være hjemmelaget. Denne LOen var kjempemoro å lage- lenge siden jeg har kost meg så mye med scrappingen som natt til i dag.
Mine hjemmelagde blomster er en turkis heklablomst, en papirrosett/blomst og to små blomster av bånd som er "bundet" sammen. I tillegg har jeg blomster som primablomster, blomster på papiret, blomster i bildet og stempla blomster i to hjørner. Har vel egentlig et par til også: Filten rundt bildet er en blomst og det er utstansa blomster i kanten på det grønne stripete arket bak overskriften.

4 kommentarer:

Elizabeth sa...

Kjempesøt side! Herlige bilde!!!

Rita sa...

Herlig bilde og nydelig side :)

Hanna sa...

Nydelig side Irene! Lekre farger!

ninabakke sa...

så herlig LO :)